KCS Centrum SerwisowelogoOK     tab

O firmie


Zgłoszenie

naprawy


Pytania

i odpowiedzi

Współpraca

Kontakt


Serwis telefonów Wrocław


Serwis komputerów Wrocław

Serwis tabletów Wrocław

Szybka naprawa Wrocław

Serwis wysyłkowy Cała Polska

CENTRUM SERWISOWE TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH

PYTANIA I ODPOWIEDZI, REGULAMINY, INFORMACJE

       

 

1. Jak zgłosić sprzęt do naprawy ?

 

Serwis wysyłkowy  - spakuj bezpiecznie i wyślij do nas sprzęt na adres:

KCS Centrum Serwisowe ul. Słowackiego 12, 55-095 Mirków

wraz z dokładnym opisem usterki i dokumentacją. 

Jeżeli naprawa jest odpłatna to przed wysyłką sprawdź nasze cenniki i skontaktuj się z nami, aby poznać orientacyjny przedział cenowy.

Należy regularnie wykonywać kopie zapasową danych we własnym zakresie, ponieważ w trakcie obsługi serwisowej mogą ulec utracie.

Osobiście - sprzęt możesz także dostarczyć osobiście do naszego 

Punktu Obsługi Klienta we Wrocławiu przy ul. Karwińskiej 11, 

wtedy nie płacisz za wysyłkę. Czynne Pn-Pt w godzinach 9-15.

Posiadamy także Punkt Obłsugi Klienta w Mirkowie czynny codziennie w godzinach 9-21 oprócz świąt przy ul. Słowackiego 12, przed przyjazdem zadzwoń i umów się na termin.

Jeżeli naprawa jest odpłatna to sprawdź nasze cenniki i skontaktuj się z nami, aby poznać orientacyjny przedział cenowy.

Należy regularnie wykonywać kopie zapasową danych we własnym zakresie, ponieważ w trakcie obsługi serwisowej mogą ulec utracie.

 


 

2. Jakich producentów sprzęt naprawiacie oraz jakiego typu?

 

Naprawiamy urządzenia różnych producentów m.in:

TELEFONY KOMÓRKOWE, SMARTPHONY - profesjonalne i szybkie naprawy odpłatne smartphonów w dobrej cenie, naprawiamy odpłatnie sprzęt różnych producentów m.in. Samsung, Xiaomi, iPhone, Huawei, Oppo, Vivo, Realme, Motorola, Lenovo, Nokia, LG, ZTE, HTC, Sony, MyPhone, Hammer, Alcatel, Blackview, Doogee, CAT, TCL, OnePlus, Asus, Philips, Alcatel, Wiko, Maxcom, Maxton, Meizu, Allview i wiele innych.

Laptopy  - profesjonalne i szybkie naprawy odpłatne komputerów w dobrej cenie, naprawiamy odpłatnie sprzęt różnych producentów. Instalacje oprogramowania, systemów, sieci, konfigurowanie, odzyskiwanie danych, usuwanie wirusów, modernizacje sprzętowe.

Komputery stacjonarne - profesjonalne i szybkie naprawy odpłatne komputerów stacjonarnych w dobrej cenie, naprawiamy odpłatnie sprzęt różnych producentów. Instalacje oprogramowania, systemów, sieci, konfigurowanie, odzyskiwanie danych, usuwanie wirusów, modernizacje sprzętowe.

Tablety - profesjonalne i szybkie naprawy odpłatne tabletów w dobrej cenie, naprawiamy odpłatnie sprzęt różnych producentów.

MAXCOM - telefony komórkowe klawiszowe i smartphony, a także telefony stacjonarne. Autoryzowane naprawy gwarancyjne oraz odpłatne.

MAXTON - telefony komórkowe klawiszowe i głośniki. Autoryzowane naprawy gwarancyjne oraz odpłatne.

ALLVIEW telefony komórkowe i smartphony, tablety oraz laptopy. Profesjonalne naprawy odpłatne.

  


   

3. Co należy zapakować do wysyłki ?

 

Najlepiej jest zapakować pełny zestaw w oryginalnym opakowaniu, ponieważ serwis może wtedy sprawdzić urządzenie i akcesoria.  Należy załączyć dokładny opis usterki oraz w przypadku naprawy gwarancyjnej: dowód zakupu z kartą gwarancyjną.

 


   

4. Ile trwa naprawa ?

   

Znaczna większość napraw trwa 24 godziny jeżeli dostępne są części + wysyłka w obie strony realizowana w dni robocze, jeżeli brak jest części to naprawa może przedłużyć się o czas ich sprowadzenia, każdy przypadek jest indywidualny i realizowany w stosownym najkrótszym możliwym terminie zgodnie z kolejnością.

 


   

5. Co zrobić jeżeli usterka powtarza się ?

   

Należy wykluczyć czynniki zewnętrzne tj. sprawdzić urządzenie na innej karcie SIM i bez karty pamięci, sprawdzić czy nie ma wirusów oraz uszkodzonych danych użytkownika, przywrócić ustawienia fabryczne bez przywracania danych użytkownika, niektóre folie, szybki  i osłony mogą powodować złą pracę czujników, ekranów dotykowych  i audio. W przypadku komputerów zainstalować najnowsze sterowniki, najnowszy BIOS, najnowsze aktualizacje i sprawdzić sprzęt bez dodatkowego oprogramowania, bez podpięcia dodatkowych urządzeń np. przez USB, należy upewnić się że komputer nie jest zawirusowany i nie blokują go czynniki zewnętrzne np. włożona płyta DVD która nie działa.

 


   

6. Jakie usterki nie są objęte gwarancją:

 

- zawilgocenia i ingerencja cieczy

- uszkodzenia mechaniczne

- uszkodzenia spowodowanie przepięciami

- nieautoryzowane próby napraw i celowe uszkodzenia

- nieautoryzowane ingerencje w oprogramowanie

- ślady użytkowania (rysy, obicia, pęknięcia, wygięcia, zabrudzenia, itp.)

- nieprawidłowe użytkowanie produktu niezgodnie z instrukcją

- komponety, które podlegają naturalnemu zużyciu

 


   

7. Jaki jest okres gwarancji - warunki gwarancji ?

 

Na naprawy odpłatne wykonywane przez nasz serwis udzielamy gwarancji 3 miesięcznej (na wykonaną usługę i wymienioną część), rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo.

Skuteczność napraw odpłatnych urządzeń uszkodzonych z powodu cieczy/wilgoci wyłączona (brak gwarancji).

Gwarancja jest ograniczona i nie obejmuje usterek wymienionych w powyższym  punkcie 6.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z  kolejnością zgłoszeń w najszybszym możliwym terminie nie przekraczającym 30 dni - sprzęt należy dostarczyć pod adres wymieniony powyżej w punkcie numer 1.

 


   

8. Ile kosztują naprawy odpłatne ?

 

Ceny napraw zależą od modelu urządzenia oraz usterki. Jeżeli naprawa jest odpłatna to przed wysyłką napisz na naszego maila lub zadzwoń, aby sprawdzić orientacyjny przedział cenowy.
Koszt płatnej usługi serwisowej (robocizny) zależy od rodzaju i stopnia uszkodzenia.
Dokładny koszt można poznać po fizycznym sprawdzeniu urządzenia przez naszego technika i po akceptacji kosztów przez Klienta sprzęt zostaje przekazany do naprawy.
Brak zgody na naprawę odpłatną lub dostarczenie sprzętu, którego nie naprawiamy wiąże się z opłatą za obsługę, spakowanie i odesłanie sprzętu w kwocie 70 zł (telefony i małe urządzenia) lub 100 zł (komputery i duże urządzenia).
Serwis pobiera opłatę magazynową 9 zł za każdy dzień magazynowania po powiadomieniu jeżeli sprzęt nie został odebrany mimo wezwania do odbioru.
Cennik przedstawiony na naszych stronach jest orientacyjny i nie stanowi ostatecznej oferty handlowej (powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego),  dokładna cena może być określona po fizycznym sprawdzeniu sprzętu przez technika w naszym serwisie, cena może także ulec zmianie jeżeli stwierdzona zostanie dodatkowa usterka. Wszystkie montowane przez nas części są nowe, wysokiej jakości.
Do napraw gwarancyjnych używamy wyłącznie oryginalnych części, do napraw odpłatnych używamy zamienników wysokiej jakości, w przypadku wymian szybek - niektóre szybki mogą być wymieniane wraz z wyświetlaczem i obudową jako moduł. Jeżeli konstrukcja telefonu jest bez zewnętrznych śrub (klejona lub szklana) i obudowa posiada pęknięcia/uszczerbienia/obicia to należy ją wymienić, aby przeprowadzić naprawę.

CENNIK USŁUG (cena robocizny bez kosztów części)

Cennik jest orientacyjny, a ceny mogą ulec zmianie w zależności od zakresu prac i ewentualnych dodatkowych, koniecznych do wykonania czynności. Podane ceny nie uwzględniają części zamiennych (nowych/używanych) i należy je doliczyć do ceny usługi.

Telefony, smartphony, tablety, smartwatche


Rodzaj usługiCena brutto
1Diagnoza70 – 100 zł
2Wymiana oprogramowania
100 – 150 zł
3Czyszczenie telefonu po ingerencji cieczy
od 100 zł
4Wymiana wyświetlacza
150 – 350 zł
5Wymiana obudowy
100 - 250 zł
6Wymiana złącza ładowania USB
Od 150 zł
7Wymiana mikrofonu / głośnika
Od 100 zł
8Wymiana płyty głównej
Od 200 zł
9Naprawa płyty głównej
Od 250 zł
10Archiwizacja danych
100 zł za każdą godzinę




Laptopy


Rodzaj usługiCena brutto
1Diagnoza100 – 200 zł
2Czyszczenie (z wymianą pasty termoprzewodzącej i termopadów)250 – 350 zł
3Wymiana/naprawa gniazda zasilającego250 - 350 zł
4Wymiana klawiatury150 – 300 zł
5Wymiana matrycy250 - 450 zł
6Wymiana obudowyOd 350 zł
7Wymiana dysku lub dołożenie dyskuOd 100 zł
8Czyszczenie komputera po ingerencji cieczy
Od 350 zł
9Instalacja systemu operacyjnego ze sterownikami (bez archiwizacji danych)200 zł
10Wymiana/rozbudowa pamięci RAM150 zł
11Usuwanie wirusów (zależy od stopnia zawirusowania)100 - 200 zł
12Optymalizacja systemu operacyjnegoOd 100 zł
13Wymiana płyty głównejOd 300 zł
14Naprawa płyty głównejOd 400zł
15
Archiwizacja danych
100 zł za każdą godzinę


Komputery stacjonarne


Rodzaj usługiCena brutto
1Diagnoza100 – 200 zł
2Czyszczenie (z wymianą pasty termoprzewodzącej i termopadów)250 - 350 zł
3Wymiana karty graficznej/zasilacza/dysku HDD lub SSD100 – 250 zł
4Wymiana/rozbudowa pamięci RAM150 zł
5Czyszczenie komputera po ingerencji cieczy
Od 250zł
6Instalacja systemu operacyjnego ze sterownikami (bez archiwizacji danych)200 zł
7Usuwanie wirusów (zależy od stopnia zawirusowania komputera)100 - 200 zł
8Wymiana obudowyOd 300 zł
9Optymalizacja systemu operacyjnegoOd 100 zł
10Wymiana płyty głównejOd 300zł
11Naprawa płyty głównejOd 400 zł
12Instalacja programu antywirusowego (darmowego, lub dostarczonego przez Klienta)Od 100 zł
13Archiwizacja danych
100 zł za każdą godzinę




   

9. Gdzie można zutylizować zużyty sprzęt elektroniczny ?

 

Zużyte urządzenie elektroniczne należy dostarczyć do lokalnego Punktu Zbiórki zużytych urządzeń elektrycznych, który zarejestrowany jest w Głównym Inspektoracie Ochrony Środowiska i prowadzi selektywną zbiórkę odpadów. Sprzedawcy mają specjalne pojemniki w sklepach które umożliwiają zostawienie zużytego sprzetu. W wypadku posiadania odpadów elektrycznych i elektronicznych w  domu, pomogą Państwu: firma, w której kupowany jest nowy sprzęt, dowolny punkt zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zakład przetwarzania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego np. firma Karat z siedzibą przy ul. Polna 115 w Toruniu. Zgodnie z Art. 36. ustawy, użytkownik sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych, po zużyciu takiego sprzętu, zobowiązany jest do oddania go zbierającemu zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny. Selektywna zbiórka odpadów pochodzących z gospodarstw domowych oraz ich przetwarzanie przyczynia się do ochrony środowiska, obniża przedostawanie się szkodliwych substancji do atmosfery oraz wód powierzchniowych.
Niebezpieczne związki zawarte w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym wykazują bardzo niekorzystne oddziaływanie na rośliny, zwierzęta i drobnoustroje, a przede wszystkim na człowieka, uszkadzają bowiem jego układ centralny i obwodowy układ nerwowy oraz układ krwionośny, a dodatkowo powodują silne reakcje alergiczne. Obowiązuje zakaz umieszczania tego typu zużytego sprzętu łącznie z innymi odpadami.

   


 

10. Jaka jest polityka przetwarzania danych osobowych w Państwa firmie ?

 

Bezpieczeństwo i przejrzystość to podstawa, politkę przetwarzania danych osobowych określają przepisy w Unii Europejskiej, zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż: administratorem danych osobowych jest Producent urządzenia, Operator/Sklep, firma kurierska lub Ubezpieczyciel. Procesorem Pani/Pana danych osobowych jest KCS Piotr Konarski z siedzibą w 55-095 Mirków ul. Słowackiego 12. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Konarski, kontakt@kcs.net.pl
Dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania usługi naprawy i jej wysyłki, weryfikacji usterki lub obsługi zapytań i reklamacji a także akcji marketingowych. Podstawą prawną jest art. 6 ust 1 pkt b (RODO). Producent lub Operator/Sklep, jako administrator danych osobowych mogą kontaktować się z Klientami telefonicznie/mailowo w celu weryfikacji usterki lub jakości usługi wykonanej przez serwis (podstawa prawna – art. 29 RODO).
Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania gwarancji na urządzenie/naprawę od daty wykonania ostatniej usługi. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i warunkiem zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wykonania usługi. Dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie związane z procesem obsługi urządzenia i będzie wynikać z wytycznych Producenta / Operatora/Sklepu / Ubezpieczyciela / Procedur Serwisowych / Firmy Kurierskiej. Konsekwencją takiego przetwarzania będzie wysyłanie automatycznych powiadomień na adres e-mail / telefon Klienta, podawanie informacji o statusie naprawy i automatyczne zamykanie procesu obsługi w określonych warunkach.
W celu uzyskania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych, wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody, zgłoszenia naruszenia w zakresie przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych – Panem Piotrem Konarskim pod adresem e-mailowym kontakt@kcs.net.pl lub pocztą na adres: KCS Piotr Konarski 55-095 Mirków, ul. Słowackiego 12.

 


   

Jesteś Producentem lub Dystrybutorem i szukasz serwisu ? 

Zadzwoń, a my przygotujemy dla Ciebie najlepszą ofertę !

 

Jesteś Sprzedawcą i chcesz hurtowo naprawiać telefony w najlepszej cenie ?

Zadzwoń lub napisz, a przekonasz się, że nasza oferta jest najlepsza !

 

Masz więcej pytań lub wątpliwości ? 

Napisz na naszego maila lub zadzwoń..

  



 

          maxcom

logos

Punkt Obsługi Klienta Wrocław: 52-015 Wrocław, ul. Karwińska 11
Punkt Obsługi Klienta Mirków: 55-095 Mirków, ul. Słowackiego 12
tel. 669 286 751  kontakt@kcs.net.pl